Матеріали учителя зарубіжної літератури


               Розумно використати комп’ютер на уроці - покликання сучасного  вчителя літератури.         Змінити застарілі і примітивні  технології на уроці літератури на сучасні та ефективні – професійний обов’язок учителя літератури. Його озброєнням  стали комп’ютерні технології
               Інтерактивні книги та підручники – це  осучаснення звичного формату книг, яке стало можливим завдяки останнім здобутками в ІТ сфері. У книзі текст доповнюється 3D моделями, аудіо, відеоматеріалами та тематичними анімаціями. Уже у 5 класі  я знайомлю дітей із інтерактивною новинкою. Програмний твір Льюїса  Керрола  «Аліса у Країні див» по зарубіжній літературі   ми вивчаємо по  сучасній  книзі  з ілюстраціями Євгенії Гапчинської з доповненою реальністю. Картинки оживають за допомогою додатка WONDERLAND-AR. який  безкоштовно скачали діти прямо на уроці   через Google Play та App Store. Яскраві, барвисті та кумедні малюнки, наведені через власний телефон  у дитячих руках, оживають, розповідають  про неймовірні пригоди Аліси у Країні Див.     
        


       У моїй  власній бібліотеці книг видавництва   «Ранок» із  ілюстраціями Євгенії Гапчинської дві: «Аліса у Країні див» та «Аліса у задзеркаллі». Дехто із дітей за моїм прикладом  також придбали екземпляри, слідкують за ринком, щоб мати  колекцію. Самі допитливі  мої 3D книги беруть додому показати батькам, почитати з молодшими братиками і сестричками.  І у такий спосіб я розвиваю інтерес до книги.
Під час вивчення зарубіжної літератури слід активніше використовувати сучасні педагогічні технології: комп’ютеризоване навчання, інтерактивні види і форми роботи. Вони збільшують пізнавальну самостійність учнів та мотивують потребу розвитку їхньої читацької культури

Комментариев нет:

Отправить комментарий