Розумно
використати комп’ютер на уроці - покликання сучасного вчителя літератури. Змінити застарілі і примітивні технології на уроці літератури на сучасні та
ефективні – професійний обов’язок учителя літератури. Його озброєнням стали комп’ютерні технології
Інтерактивні книги та підручники
– це осучаснення звичного формату книг,
яке стало можливим завдяки останнім здобутками в ІТ сфері. У книзі текст
доповнюється 3D моделями, аудіо, відеоматеріалами та тематичними анімаціями.
Уже у 5 класі я знайомлю дітей із
інтерактивною новинкою. Програмний твір Льюїса
Керрола «Аліса у Країні див» по
зарубіжній літературі ми вивчаємо
по сучасній книзі
з ілюстраціями Євгенії Гапчинської з доповненою реальністю. Картинки оживають
за допомогою додатка WONDERLAND-AR. який
безкоштовно скачали діти прямо на уроці
через Google Play та App Store. Яскраві, барвисті та кумедні малюнки,
наведені через власний телефон у дитячих
руках, оживають, розповідають про
неймовірні пригоди Аліси у Країні Див.
У
моїй власній бібліотеці книг
видавництва «Ранок» із ілюстраціями Євгенії Гапчинської дві: «Аліса
у Країні див» та «Аліса у задзеркаллі». Дехто із дітей за моїм прикладом також придбали екземпляри, слідкують за
ринком, щоб мати колекцію. Самі
допитливі мої 3D книги беруть додому
показати батькам, почитати з молодшими братиками і сестричками. І у такий спосіб я розвиваю інтерес до книги.
Під
час вивчення зарубіжної літератури слід активніше використовувати сучасні
педагогічні технології: комп’ютеризоване навчання, інтерактивні види і форми
роботи. Вони збільшують пізнавальну самостійність учнів та мотивують потребу
розвитку їхньої читацької культури
Комментариев нет:
Отправить комментарий